czwartek, 14 października 2010

Zapraszam na wykład w Toruniu

Mam przyjemność zaprosić Czytelników bloga (i nie tylko) na wykład pt. "Co to jest permakultura?", który odbędzie się w dniu 21 października A.D. 2010 o godzinie 18, czyli za tydzień. Miejscem wykładu będzie Toruń, klub Melisa i Jazz przy ulicy Mostowej 10. Organizatorzy to Komitet Obrony Zwierząt i Edukacji Ekologicznej oraz klub Melisa i Jazz. Z racji tego, kto jest organizatorem, w wykładzie położę nacisk na permakulturowy stosunek do zwierząt oraz alternatywne (bez zwierzęce) systemy produkcji żywności. Wykład potrwa godzinę - półtorej po czym będzie sporo czasu na dyskusję, która z racji różnicy w poglądach jestem przekonany będzie bardzo interesująca.

Wykład jest pro bono więc wstęp jest wolny*. Serdecznie zapraszam.



*Jak widać krwiożerczy kapitaliści ;) także czasami robią coś nie dla pieniędzy. Jestem jednocześnie świadomy, że pośrednio oczywiście wpłynie to na promocje permakultury, mnie i może przysporzy mi to więcej klientów. Zdaje się, że w tym niedoskonałym świecie nie ma akcji absolutnie nieegoistycznych... Mimo wszystko jest to sytuacja typu win-win (wygrany-wygrany). Czy to nie jest czasem typowo permakulturowa relacja?

3 komentarze:

  1. Już dodałem w opisie. Na swoje usprawiedliwienie dodam, że jest dużymi literami w tytule :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy zastanawiałeś się kiedyś, jakie akcesoria i wyposażenie ogrodowe są niezbędne do stworzenia idealnego ogrodu? Na stronie https://ogrodolandia.pl/akcesoria-i-wyposazenie-ogrodowe znajdziesz odpowiedzi na to pytanie.

    OdpowiedzUsuń