wtorek, 16 marca 2010

Kiedy mnie potrzeba?

Zauważyłem że wiele osób zgłasza się do mnie w sprawie usług po tym jak dostali już pozwolenie na budowę, czy po tym jak już się wybudowali. Jeśli to tylko możliwe zalecam zrobić to zanim wystąpi się o pozwolenie na budowę - wtedy człowiek (projektant permakulturowy też człowiek) może zdziałać najwięcej i wytworzyć najwięcej korzystnych połączeń między rożnymi komponentami w gospodarstwie/domu.

Nie oznacza to, że po tym jak już dom jest wybudowany nie jestem potrzebny. Cytując Oleksego "wszędzie mnie potrzebują" ;) Moje usługi mogą być przydatne również, jeśli:
  • chcesz założyć system agroleśniczy
  • chcesz założyć leśny ogród
  • chcesz produktywniej wykorzystywać wodę w swoim gospodarstwie
  • chcesz zamienić odchody zwierząt w paszę dla kur/świń/ryb
  • chcesz podnieść żyzność swojej gleby
  • chcesz zrekultywować swoją ziemię
  • chcesz ze mną porozmawiać ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz