niedziela, 24 stycznia 2010

2 konferencja skypowa

Dnia 30 stycznia tj. sobota o godzinie 18 odbędzie się godzinna konferencja skypowa.
Temat przewodni to gleba - wszystko co chcielibyście o niej wiedzieć, ale wstydzicie się zapytać:) Na początku dam krótki wykład o roli materii organicznej i o tym jak wytwarzać glebę dobra do odpowiednich gatunków roślin.

Odpowiadać będę na pytania czytelników. Jeśli pytania będą z innej dziedziny (i będę znał odpowiedź:), to również na nie odpowiem. Zachęcam do przygotowania listy pytań. Jest to okazja do darmowych konsultacji, za które normalnie biorę 50zł/h dlatego gorąco polecam.

Pozwolę sobie zacytować co napisali uczestnicy 1 konferencji po jej zakończeniu:

"Konferencja była poprostu ZAJEBISTA. Durzo przydatnwj wiedzi. Bardzo ciekawy wątek o autonomii. Krzysiek rozkreciłes rozmowę od samego początku :)

Piotr"

"Nie da się ukryć. Wielka porcja świetnych i bardzo przydatnych informacji. Dobrze, że miałem kilka pytań, to od razu wymęczyłem Wojciecha o to, co mnie interesuje. :)"


Tradycyjnie już proszę o wpisanie się na "listę obecności" w komentarzach.

Jeśli nie masz Drogi Czytelniku skypa to zachęcam do założenia konta. Jeśli wykupi się abonamant w wysokości 23 zł miesięcznie mamy 10000 minut (ponad 150 godzin) na telefony stacjonarne w Europie. Nie mam żadnego programu partnerskiego ze skypem, po prostu to wartościowy produkt:)

Aktualizacja 1
Mój login na skypie to wojciech.majda

7 komentarzy:

  1. Umieściłem linka do Pańskiej strony . Adres mojej strony to www.bosastopa.comze.com
    pozdrawiam.
    stacholat

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki bardzo.
    Czy mam wysłać tabelę na adres znajdujący się na tamtej stronie internetowej, zaczynający się na bosa....?

    OdpowiedzUsuń
  3. Na konferencji będzie: Pan o nicku stacholat

    OdpowiedzUsuń
  4. Postaram się uczestniczyć w konferencji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczynamy za moment, proszę się zalogować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sprawa taka konferencja. Wiedza wyłożona jak na talerzu w prosty i zrosumiały sposób.

    Uzyskalem wyczerpujące odpowiedzi na moje pytania.

    Polecam każdemu, jęzeli nastepne konferencje będą organizowane ja postaram się w nich uczestniczyć.

    OdpowiedzUsuń